17 maja 2015

Biała szatka, czyli kartki na Chrzest dla bliźniaczek

Dziś pokażę Pamiątki Chrztu, jakie przygotowałam dla moich małych siostrzenic - Agusi i Magdusi. W sumie zrobiłam 6 kartek w 3 wzorach, ale przyznam się, że sukieneczki podobają mi się najbardziej. Pierwszą robiłam dosyć długo, opracowanie metody klejenia też trochę trwało, ale z drugą poszło już o wiele szybciej. Kiedyś robiłam już kartkę w kształcie sukieneczki, na roczek - wykorzystałam teraz ten sam szablon. Użyłam dziurkacza brzegowego Martha Stewart Beaded Arcs oraz tiulu. Różyczki zrobione są z masy Clay, również od MS. Uwaga - sporo fotek, bo nie mogłam się zdecydować :)








Kartki zgłaszam na:
 -  wyzwanie #19 na blogu Craftbar - D jak DZIECKO
wyzwanie na blogu ScrapCafe, gdzie tematem są SAKRAMENTY, a obowiązujący kolor to BIEL.




Pozdrawiam i Tuzaglądaczy i Komentatorów :)

5 komentarzy:

Beacia - 24 pisze...

Piękna ta szatka. Mimo, że nie lubuję się w bieli ta praca przyciągnęła moje oko. Dziękuję za udział w wyzwaniu dla CraftBaru.

kajmaniaczka pisze...

Prześliczne i bardzo oryginalne :-)

mapowska pisze...

Ależ eleganckie sukieneczki! :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

vairatka pisze...

Śliczne!
Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

śliczne, świetny pomysł :) dziekuję za udziałw wyzwaniu CraftBar :)